10 Aralık 2014 Çarşamba

ev okulu etkinlik listemizden...haziran 2014 :)

işe dönüş yapmadan önceki son bir kaç ayımda daha verimli olabilmek, daha güzel etkinlikler yapabilmek için ev okulu etkinlik listesi hazırlamıştım zeynep'im için..
gerçekten ilk bir kaç hafta süper uyumlu hareket ettim planımıza ve benim için de çok kolaylık oldu...her gün ne yapsam, ne hazıırlasam kaygım olmadı...
ev okulu etkinlik listemizi düzenlerken sevgili Etkanın annesi Hacer hocamdan elbette her anne gibi bende feyz aldım...tık tık

haziran 2014:
1. hafta planımızı şu şekilde oluşturmuştum:

tema: aile
renk: mavi
hayvan: tavşan
taşıt: araba
şekil: daire
rakam: 1
meyve-sebze: elma

ayrıca haftanın günlerine göre etkinlik dağılımı yaparken facebook'ta üye olduğum ve çok da severek takip ettiğim 'montessori ile öğreniyorum' grubunun haftalık programına bağlı kaldım.
yani:

pazartesi: dil gelişimi
salı: deney, fen, doğa
çarşamba: sanatsal çalışma
perşembe: günlük yaşam
cuma: duyusal
cumartesi: matematik
pazar: serbest




işte zeynep 20 aylıken yaptığımız ilk planlı etkinlik haftamızdan kareler...

dil gelişimi etkinliklerimiz



tavşan temalı kahvatı tabağımız



mavi rengi vurguladığımız top atmaca oyunumuz

                                 




yağmur deneyimiz






tavşan temalı sanatsal çalışmamız (çarşamba)




elma ağacaımızdan cırtcırtlı elmaları toplama 




araba temalı kahvaltı tabağımız






bir kuklamız




geometrik şekiller kuklalarımız..aynı zamanda aile temasını vurgulayıp 'anne-baba-çocuk' kuklarını konuşturmuştuk...
zeynep halen çok sever kukla konuşturmayı :)






konak restoranta gittiğimizde tavşan görmüştük..




tavşan temalı sanatsal çalışma 





tavşan kuklamız








1 otoyolumuz (matematik)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder