10 Aralık 2014 Çarşamba

bebek odası, hastane çantası, lohusa şerbeti seti hazırlıklarımız...


Zeynep'imin odası hazırlanırken yaşadığım heyecanı anlatmama gerek yok sanırım, her anne ve anne adayı bu duyguyu bilir...Rabbim herkese nasip etsin inşallah..müthiş bir duygudur.
işte o günlerde yaptığım/yapılan her şeyi ama herşeyi kayıt altına almaya ve hatıra kalmasına çalıştım, beni bilenler bilir fotoğraf çekmeyi, anı kaydetmeyi çok severim zaten...

şimdi bakıyorum da bu resimlere Zeynep'im henüz dünyaya gelmemişti ama ben her gün odasına girip saatlerce zaman geçirmek istiyordum. eşyaların yerini değiştirip, en güzelini yapmaya çalışıyordum...iyiki bu fotoğrafları da çekmişim, büyük hatıra bizim için. bu evimizde oturmuyoruz bile artık...zeynep büyüdüğünde hayal mayal bile hatırlamayacak belkide bu odasını eğer bu fotoğraflarımız olmasa...

işte zeynebimin odası :)





beşikteki lahana bebek benim küçüklüğümden hatıra...kızım çok seviyor :) 

minik bir ayakkabı dükkanı açılırmış laf aramızda :)
ama istisnasız hepsini giydirdim, bravooo bana :)





benim ördüğüm patikler...


anneannesinin el emeği örgüler...


 babaannesinin aldığı kürk ve diğer ciciler...






anneannesinin ördüğü elbise...


ilk yaş günü için anneciğimin aldığı gelinlik...


işte bu da zeynep kuzumun 1 yaş doğum gününden :) kuzum el sallıyor bize...
























babaanne köşesi
 kızıma diş partisiyle aynı gün kına gecesi yaptığımızda giydirdiğim bindallı...babaannesi İstanbul'dan getirmişti...

 işte kuzum ve canım babam :)





hala köşesi...





hastane çanta hazırlıklarım...28. haftadan sonra hazırlayıp bir köşeye koydum ben çantamı...




içine kıyafetleri koyarken böyle paketleyip üzerine ne olduklarını yazdım..






anneciğimin hastanede yatağıma serilmesi için çeyizci de yaptırdığı pike takımım...
tüm hastane personeli gelip gelip bakmıştı...herkesin çok hoşuna gitmişti...






ve hazırız:) 36+4. haftamda lazım oldu kendisi :)


doğumdan sonra gelecek misafirlerimize şerbet ikram etmek için hazırladığım şerbet takımım...








 kardeşimin emek zahmet kesip getirdiği sumak ağacını kurdelelerle süsledim, bebek süsleri yapıştırdım, balonlar taktım ve kızım için dilek ağacı yaptım...



fikir olsun diyeee:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder