26 Mart 2014 Çarşamba

Nerdeeeee kutusu

Zannedersem ilk etkanın blogunda daha sonra birçok blogda gördüm bu anne yapımı oyuncağı. 

Geçen gün niyetlenmiştim ama kutu uygun olmayınca çok çirkin bir görüntüsü olmuştu. 
Dün kilerde inci ayakkabı kutusunu görünce bembeyaz:) tataaaaaaaa işte bizim nerde kutusuna piçilmiş gibi:)
Zeyneb'i 21:40 gibi yatırdım yatağına ve hemen uyuyakaldı kuzum. Eşim karadayıyı izleyelim dedi. Peki dedim geliyorum birazdan. 
Aldım elime malzemelerimi bir yandan dizimi iZledim bir yandan oyuncağı hazırladım. Benim yaklaşık yarım saatimi aldı. 
İçini bölmelere ayırmak için uygun boyutta karton kestim ve 6 eşit parça olacak şekilde yapıştırdım. Daha sonra kapağı kestim maket bıçağıyla. Ve gerisi renklendirme. Kapak açacağı olarak renkli  
Harita çivisi düşünmüştüm ama alttan çıkan çivi ucunu ya kırmak ya da bükmek gerekecekti tehlike arz etmesin diye. Bende renkli şönillerle kapak tutacağı yapıverdim. Bakalım ömrü ne kadar olacak bu rengarenk oyuncağımızın? ;))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder