5 Şubat 2014 Çarşamba

Küçücük kuzumun küçücük evi

ne zamandır aklımdaydı kızıma karton kutudan ev yapmak ama uygun bir kutu elimde yoktu. Eşimde geçenlerde yürüyüş bandı alınca kartonumuzda oldu..ve sıra geldi evi yapmaya...
bir kaç gün misafir odasında bekledi karton öylece...uzun bir karton olunca ev yapmaya uygun değil mi acaba başka bir şeymi yapsam diye düşünsemde sonuç olarak böyle bir ev çıktı ortaya:))
çok da güzel oldu bence..zeynepcik de içinde severek oynadığına göre anne doğru bir karar vermiş demekki:))

yürüyüş bandının kutusu olması sebebiyle sağlam olsun diye her yerinden büyük büyük zımbalarla tutturulmuştu. Bende zeynepciğin eline falan batmasın, hemde kötü gözükmesin diye kendimce içini de süsledim. böylece evimizin her bir köşesi farklı amaçlara hizmet etmiş oldu.
tavanda gece gündüz ayrımı...aydede, yıldızlar, güneş ve bulutlar var. Sağ tarafta rakamlar ve hayvanlar alemi. sol tarafta ise renkleri tekrar etmek amacıyla yapıştırdığım eva süngerden eller var.
perdelerimiz english home style oldu dikkat lütfen:))) pembe üstü mini mini beyaz pötikareli:))
hani zeynepiciğin evi diye söylemiyorum kitaplığımız ve anne-kız çerçevemiz bile var yani:)
kuzumla içine oturuyoruz (bende zorla sığdırıyorum kendimi) kitap okuyoruz, o bana süt yapıyor. bir fincanı kendisi alıyor, diğerini bana ikram ediyor...keyifli vakit geçiriyoruz :)










2 yorum: