8 Ocak 2014 Çarşamba

Blogger anneler Kayseri buluşması 1

Geçen hafta dünya tatlısı misafirlerim vardı. http://annecikogreniyor.blogspot.com/ ve  http://evakademisi.blogspot.com/ bloglarının sahibeleri sevgili derya ve esma idi bu güzel insanlar:)
Bu buluşma esma'nın sayesinde gerçekleşti. montessori eğitimi grubundan buldu beni kendisi. derya ve esma'da ordan tanışmış ve bir kez görüşmüşler. Sağolsun banada ulaştı ve bende büyük bir memnuniyetle misafir etmek istedim kendilerini. Benim adıma gayet verimli geçti. Çok güzel sohbet ettik, bilgi alışverişi yaptık. 
Misafirimin en küçüğü minik AZRA idi. 7 aylık bir prenses. Zeynepcik pek iyi ağırlıyamadı minik misafirini. (Bu günlerde 'benim benim' sendromu yaşıyoruz. Tek çocuk olmanın dezavantajı sanırım.) Birazda ilk kez görüşmelerine bağlıyorum bu durumu. Dilerim diğer görüşmelerimizde ablası güzel güzel oynatır minik AZRA'yı 


Azranin annesi tatlı teyzemiz elleri dolu dolu geldi. Zeynepciğe kendi hazırladığı çubuk puzzle, bir kitap ve tshirt hediye etti. Derya teyzemiz ise ağız tadı güzel kurabiyeler getirdi sağolsun:)

Çok teşekkür ediyoruz ikisinede:)






zeynepcik ve azranın fotoğrafları esma teyzemizin makinesinde var. fotoğraflar elimize geçince 2 prensesi yanyana gösterelim inşallah size:)


2 yorum:

  1. Ay ne güzel çok özeniyorum böyle görüşmelere.Burada kimse yok maalesef.Antalya'da yaşarken de bulamamıştım.Ne zaman taşındık herke Antalyalı çıktı :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde Kayseri'den hiç umudum yoktu ama sağolsun kızlar buldu beni. Çok ara vermeden yeniden görüşcez inşallah. Buarada ben seni Antalya'da zannediyordum. Hangi şehirdesin şimdi CNm?

    YanıtlaSil