27 Ocak 2014 Pazartesi

Ay kumu ( moon sand ) yaptım pişman değilim

Dün gece unu yağ ile karıştırırken çöktü içime kaygısı....mutfağa geçmeden önceki 'yapsammı yapmasammı' kararsızlığından söz etmek bile istemiyorum :)
Ama gelgelelim kendimi bir an mutfakta un kovasının başında buldum. Masada beni bekleyen yarım bardak yağ ile 4 bardak unu kavuşurmaktı tüm niyetim. Başladım karıştırmaya- itiraf etmeliyim gereğinden fazla karıştırmış olabilirim- 
Gecenin körü git yat demi? Ne işin var mutfakta unla yağla;)
Sunumu hazırladım ve sabah neler olacağının merakıyla uyudum. 
Sabah Zeynep 9,30 civarı uyanınca 'sana bir süprizim var' diyerek aldım geldim mutfağa. Kapıdan bakar bakmaz yerde etkinlik battaniyesinin üzerinde bekleyen tepsiyi görüverdi. Şaşkınlık içinde gözleri parladı yavrumun :)













2 yorum:

  1. Bence gayet guzel olmus ne mutlu sana findigina bole guzel seyler hazirliyosunn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol mervem:) valla değdi yaptığımızaa..etkinlik battaniyemiz yıkanmaya mecbur kaldı ama zeynepcik güzelce eğlendi:)

      Sil