8 Ocak 2014 Çarşamba

Annesi Zeyneb'e ne yaptı 7-8

Bugünlerde en büyük tutkusu aydede olan minik kuzum için pazar kahvaltısı süprizi hazırladım geceden. Zaten bu tür çalışmaları Zeyneb'imi uyuttuktan sonra yapıyorum. Hobi saati oluyor benim içinde.

Ilk etkinlik hem aydedeyi hem de gece gündüz kavramını öğrenmeye yönelik. 
Eva süngerle yaptım. Bazı evaları yapışkanlı kullandım ama sağlam olması için yinede sıcak silikonla yapıştırdım. Silikon tabancam olmadan aslaaaa:))
Kuzum uyanınca ' sana bir süprizim var' dedim ve eva kitabını koydum önüne. Ilk tepki elbette ' aydidiiiiii' oldu:))
İşte mini eva kitabımız 







Minicik elleriyle tek tek gösterdi sorduklarımı ;) maşallah prensesime. 



Aydedeyi ele almışken keçe kullanmadan içime hiç sinmedi. Ertesi gecede aldım keçemi kestim biçtim. Ve sevimli bir aydede yaptım bebeğime:)
Bu gece aydidisine sarılıp uyuyor :)


İşte A4 kağıda çizdiğim kalıbım. 


Aydidimizzzzz:)


2 yorum:

  1. Bunlar çok şirin canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim tugbacım. Evayla çalışmak kolay ya hemen birşeyler çıkıyor ortaya :))

      Sil