16 Ocak 2014 Perşembe

Adım adım eğitim setimiz 15.ay

Adım adım setlerimiz gelmeye devam ediyor. Hatta geri kalan 6 ayın hepsini talep etim. Çünkü setlerin öncesinde elimde olması Zeynep'e sunmadan inceleme, ona göre hazırlık yapma olanağı sağlıyor. Bu ayki setimizin konusunun 'sevdiğim yiyecekler' olduğunu adım adımın sitesinde görmüş ve ona göre ek hazırlık yapmıştım. plastik meyve sebze oyuncakları aldım ve meyve-sebze kartlarından eşleştirme kartı hazırladım kuzum için.
zeynep çok seviyor meyveleriyle oynamayı.şu anda muzu, havucu ve portakalı tanıyor. kartlardanda gösteriyor tek tek.

setimiz genel görünüm.

setin içinden 6 adet küp, 2014 takvimi, yiyecekler kitabı ve 15. aya ait bir kaç yemek tarifide çıktı.


işte meyvelerimiz...


eşleştirme kartlarını evde kendim pvc kapladım. sevgili nihal'in blogunda görmüştüm.tık tık 


ve işte kartlarımız hazır...güzelce kestim..


ve işte 2 boyut 3 boyuta karşı :))


öğle uykusu sonrası etkinliğimiz...zeynepcik kafasındaki tokasıyla kokoş ama yüzündeki ifadeyle gayet şaşkınnn:)






tabiki aynı meyveler daha bir çok etkinliğin öznesi olmaya adaylar...bu toplar dün suzan teyzemizden hediye olarak verildi..gece eve gelir gelmez sabaha bir etkinlik hazırlamak şart oldu...bende bu rengarenk topların içine meyvelerimizi sakladım. ve oyun köşesine koydum sepeti. sabah zeynep uyanır uyanmaz 'sana bir sürprizim var' dedim ve oturma odamıza çağırdım...sürüne sürüne sevinçle geldi sanıyorum benim heyecanımdan sürprizin güzel bir şey olduğunu benimsedi iyice:))

topları avuçladı kurcaladı...sevinç çığlıkları attı....'ayyyyy ayyyyy' diyerek...sonra ben ufak bir tüyo verip içindeki muzu gösterdim...bak burda ne var diye...farkettiki içinde birşeyler gizli...daha sonra ben havucu ve portakalı istedim..havucu bulması sorun olmadı ama turuncu topları sebebiyle portakalı bulamadı kuzum:)))
 biz çok sevdik...çok eğlendik...








Bu ayki temamıza uygun olması sebebiyle daha önce Gülçin öğretmenden öğrendiğimiz ve severek söylediğimiz meyve sebze şarkımızı sık sık canlandırmalı olarak tekrar ediyoruz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder