27 Kasım 2013 Çarşamba

mavi duyusal havuz 2

Zeyneple bu ay maviyi pekiştirme çabası içindeyim. 

Geçen haftalarda bir kaç parça mavi oyuncak ile hazırladığımız ancak çok da içime sinmeyen bu duyusal havuz'dan sonra dünde ikincisini hazırladım kuzum uyurken. 

Bu sefer daha fazla mavi eşya koydum. hem tanıdığı/daha önce gördüğü oyuncaklarına hemde yeni dokulara yer verdim. oyun minderindeki diğer oyuncakları kaldırdım ve sadece duyusal havuzumuzla, mavi rengin ele alındığı bu setimizi yanyana koydum..

Kuzum uyanınca öptüm kokladım ve doğru oturma odamızdaki oyun köşemize geldik. 
Zaten ben yönlendirmesem bile zeynep bu odaya girer girmez kendi köşesine gitmek istiyor. Yine öyle oldu. Minderdeki kutu elbette dikkatini çekti. tek tek aldı aldı inceledi. tanıdığı oyuncakları birbirine taktı. mavi çubuk ile makarayı. velhasılkelam hem uyku sonrası güzel bir etkinlik oldu, kızımın yaklaşık 20 dakika meraklı gözlerle incelediği ve tek başına oynayabildiği hemde mavi rengini pekiştirmeye yönelik bir şeyler yapmış olduk.

duyusal havuzumuzda işte bunlar vardı:)




zeynep uyurken hazırladığım havuzun üstünü yine mavi bir kadife parçası ile örttüm..böylece merakını iyice artırdım.:))


işte buda maviyi öğrenme çabamıza öncülük eden etkinlik sayfamız:)


ve kuzum keşfediyor:)




ağzımıza almadan hiiçç içimize sinmezz







 mavi çubuğu makaraya takarken:)




ahhh bu ponponlar cezbediyorr kızımı:))


2 yorum: