24 Kasım 2013 Pazar

Hayvanat bahçesine gittik biz:)

Bu pazar tam istediğim gibi geçti çok şükür. O yüzden de keyfim yerinde dostlarım. 
Bir anne ne ister?....
elbette  kuzusunun mutlu olduğunu görmek ister, sevinç çığlıklarını duymak ister. 
İşte bugün kızım tam da bu durumdaydı. Gülücükler saçtı etrafa, çığlıklar attı. Annesi de o küçücük canın bu mutluluğunu keyifle izledi. :) iyiki bu pazarı Zeyneb'im için bir şeyler yaparak geçirdik diye sevindi :) 
Biz bugün maaile hayvanat bahçesine gittik. Ne zamandır gitmek, kuzuma hayvanları göstermek istiyordum ama bugüne kısmetmiş. Güneş kendini ılık ılık gösterince fırsat bu fırsat dedim. Ve fikri ortaya attım. Babamiz dükkana gidecekti işi varmış. O zaman bizde dedeyle hayvanat bahçesine gideriz evde durmayız dedim. Dedesi 'peki' deyince. Hazırlandık. Babamızda geldi bizimle kadro bozulmadı. 
Ahmet abimiz olmadan içimize sinmedi. Onlara da haber verdik. Ohhhh değmeyin keyfimize :) 
İşte bugünümüzden kareler

Giriş 

Atları izledik kuzumla

Dedesiyle meeeeeeelere bakarken :)


Aaaaa o ne ? :)

Cüce keçi Zeyneb'i görünce engel tanımadı:)

Aşkımda bana poz vermeyi Ihmal etmedi :)

Ahmet Abi'mizin deyimiyle süreyfalar pek hoşumuza gitti :)
Küçücük parmaklarıyla bana göstermeye çalıştı birde :)


Gülüşüne ölürüm seninnnn annemmmn:)



Kuşlara yakın bakış

Eve dönüştede babaannesi balon aldı bebeğime

Ve abla abi kardeş oyunu :)

Ablası yaptı Zeynep yıktı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder