19 Kasım 2013 Salı

El izi çalışmamız :)

Zeyneb'im geçenlerde hastalanınca hiç keyfi ve hali olmadı birşey yapmaya. Öylece uyumak istedi kuzum. Vücut ne kadar halsiz düştüyse uyudu uyandı emdi su içti yeniden uyudu. 2 gün yemeden içmeden kesilip sadece anne sütü ile günü geçti. 
hastalığı yavaş yavaş atlatınca bende o akşama ikimizinde sevdiği birşeyler yapmak istedim. Uzun zamandır ağzına alır korkusuyla çıkarmıyordum parmak boyalarını. Yeniden şansımı denemek istedim. Ve bingooooooo:))
Süper bir etkinlik seçimi olmuş. Kızım çok keyif aldı. Malasef faaliyet anının fotoları yok :( çünkü her ne kadar ağza alma işini kısmen azaltmış olsada risk devam ediyordu ve gözüm üstünseydi. Eeee bide benim de elim kolum boyaydı hep :)
İşte kuzumun el izi :)

Minicik elleri de ordan gözükmüşş ;))

Faaliyetimizi kapımıza astık. Babamıza gösterdik. Halende orda duruyor. 'Sag elimde beş parmak, sol Elimde beş parmak, inanmazsan say da bak ' şarkısını söylüyoruz resim üzerinden uygulamalı olarak :))

2 yorum:

  1. ben daha çıkaramadım boyaları, deneyelim biz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene CNm mutlaka. Ağza alma riski dışında çok keyifli :))

      Sil