23 Kasım 2013 Cumartesi

annesi zeynebe ne yaptı 4

adım adım eğitim setlerinden açtık bu gece lafı ordan devam edelim istiyorum. bloga her zaman yazamıyorum. telefondan girip yazmak kolay ancak fotoğraf eklemek çok zahmetli o yüzden üşeniyorum. ancak böyle kuzum uyuduktan sonra buraya zaman ayırabiliyorum.
o yüzdende postlarım arka arkaya oluyor ve bir kaç haftalık birikmiş şeyleri paylaşıyorum sizlerle. :)

bu yazımızda kuzucuğa hani şöyle 10 dakika içinde karar verip, 10 dakika içinde yapılacak cinsten bir oyuncaktan bahsetcem.

fikir babamız 13.ay etkinlik kitabımız.
ordaki şu sayfa sebeptir:



kitabımızı elimize aldık, "çek tırtılı çek çek" diye şarkımızı söylemeye başladık ama o da nesi bizim bir tırtılımız yokki...
annesi naptı peki:) daha önce internette gezinirken gördüğü, "hmmmmm bir gün yaparım" diyerek belleğine attığı çoraptan yapılan tırtılı anımsadı. açtı hemen bir daha baktı internetten...baktıki gayet pratik ve evde olan malzemelerle yapılacak türden bir oyuncak. dışarı çıkmadan halledeyim diye geçti başına. zeynepcik meraklı gözlerle anneyi izliyor tabiki o sırada:)
ve 10 dakika sonra bizimde bir tırtılımız oldu:)

annenin yün çorabının içine boncuk elyaf dolduruldu, aralardan kurdelelerle bağlandı ve boğumlar yapıldı. tüyle tellerden anten, keçeden ağız ve oynayan gözler...birde kurdeleden çekme yeri tamamdır:)
tırtılımız emrinize amadedir zeynep hanımcımmm:)))


ve zeynebin arkasında tırtıl oldu zavallıcık:))) zeynep sürüklüyorr nereye gitse:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder