18 Kasım 2013 Pazartesi

adım adım eğitim setimiz 13.ay


adım adım eğitim setlerimiz gelmeye devam ediyor. her ay zeynep bir öncekine göre daha ilgili ve etkinlikleri daha severek yapıyor.
bu durum beni mutlu ediyor çünkü piyasaki diğer kaynaklara göre fiyatı biraz daha tuzlu olan bu seti alarak doğru bir karar verip vermediğimi bilemiyordum açıkcası. Ama şuanda her ay kapımıza gelişini ve kutuyu heyecanla açmayı ikimizde çok seviyoruz:) tamam tamam itiraf ediyorum şimdilik daha çok ben seviyorum:) 
bu ayki konumuz aile...zeynebin kelime dağarcığında ilk yer edinen kelimeler aile ile ilgili elbette...
baba, dede, anneanne, anne, abba gibi...
bu ayki sayıyla bu daha iyi pekiştircez. bende destekleyici olarak bir aile albümü hazırladım zeynebime. zeynebin, eşimin ve benim, anneanne, babaanne, dedeler, dayılar, yengemiz ve kuzenlerimizin olduğu minik bir albüm oldu. her an yanımızda taşıyoruz. zeynep eline alıp inceliyor, tek tek sayfaları açıyor, örneğin dedesi ile kendisinin fotoğrafı olan sayfaya geldiğindee " dedeeee" diyor:)
bu ay kutumuzdan çıkan etkinlik destekleyici oyuncağımız 4 adet makara ve çubuk oldu. ilgili sayfayı açıp zeynebe gösterdim ve eline verdim. 1-2 denemeden sonra çubuğu makaranın içine girdirebildi:)
kutumuzdan iki adette kitap çıktı. " neden annemi çok seviyorum" ve " babamı neden çok seviyorum" diye...
kuzum kitaplarınıda çok sevdi. hayvan resimleri olan kitabımızda anne-çocuk veya baba-çocuk ilişkisi üzerine birer cümlelik sevgi sözcüğü var...
zeynebe anne tavşan nerde dediğimde büyük olanı, bebek tavşan nerde dediğimde küçük olanı gösteriyor.:)
zeynep, anne tavşan bebeğinin ayağını öpüyor sende uzat bana bende senin ayağını öpeyim diyorum, kuzumda minik elleriyle ayağını tutup uzatıyor bana:))) maşallahh benim kızımaa:)))












zeynepcik ilk hazırladığım albümü yırtma çabası içine girince iş başa düştü:)
bende elimdeki başka bir albümün iç yapraklarından bir kısmını kestim ve babacığımdan aldığım parça kumaşla güzelce kapladım. üstünede keçeden kuzumun adını yazıp, birde çiçek kondurdum:) ohhhh süper bir albümümüz oldu:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder