1 Ağustos 2013 Perşembe

Süpriz sepetimiz

Hadi bakalım hatunlar iş başına.

Bebeciklere ' sürpriz sepeti' hazırlıyoruz. Zeynebimi son 45 dakikadır olduğu yere mimleyen bi etkinlik.

Sürpriz sepeti fikri, montessori vakfı başkanı tim seldinin kitabı ' harika çocuk nasıl yetiştirilir'den.

Bu etkinlik için kitaba gerek yoktu diyormusunuz bilmiyorum ama ben bloglarda ve bu kitapta okudukça uygulamaya geçiriyorum bazı şeyleri:)



Yani evden topladığım her çeşit her malzemeden eşya

Her hafta sepetin içeriğini güncellemeyi ıstıyorum. Ben sıze bunları yazarken Zeynep halen pür dikkat oynuyor. Şu anda yapma Gül'ü keşfetti. Arkasında lavanta kesesi var. O da dıkkatını çektı.
Sepetimizde neler mi var dı?

Işıltılı bi şal
Yumak
Plastık vala
Tahta spatula
Taş
CeviZ
Demir minik kepçe
Cam sürahının kapağı
Silikon yumurta fırçası
Silikon muffin kalıbı
Minik bi tarak
Yapma Gül 
Kalem
Kurabiye kalıbı
İçine nescafe doldurduğum şeffaf bi tuzluk




1 yorum:

  1. çok güzel bir kitap, bende çok seviyorum. Sizde ne güzel yapmışsınız etkinliğiniz elinize sağlık

    YanıtlaSil