24 Ağustos 2013 Cumartesi

Dopdolu bir gün

Bu sabah kuzumla 10 civarı uyandık.  Oyun köşemize geldik. Biraz  oyun oynadık kuzumla. Zeynep oynamaya devam ederken ben kahvaltımızı hazırladım. ana kız güzel bir kahvaltı yaptık. Birazda adım adım setlerimizi inceledik. Oradaki bebeğin yaptığı gibi küpleri üst üste koymaya çalıştık. Burda dipnot düşmek istediğim birşey var. Etkinlik kitabını elime alıp küpleri koyalım üst üste şarkısını söyleyerek bebeği gösterdiğimde kızım sanki yanındaki küplere uzanıp almak istedi gibime geldi. Bilemiyorum tesadüf de olabilir. :))

Neyse Zeynep 13.00 civarı tekrar uyudu. Saat 14.30 da babaannesi arayıp bizi Kayseri park avmye davet etti. İlk başta bebek arabamıZ olmadığı için gitmeme kararı aldık. Sonradan Zeyneb'i kanguruya oturtup gidebileceğimi düşündüm ve hazırlandık. Selma annemin ablası, onun kızları, torunları, görümcem çocukları ve biz.... Gayet kalabalık bir gruptuk:) yemek yedik ardından alışveriş merkezinde dolaştık. Zeynebimi jetonlu oyuncaklara bindirdim. Çok sevdi bebeğim :)))
Ordan çıkınca ' ev yakınına buyrun' diyerek kayınvalidemi ve görümcemleri bize kahveye davet ettim. Zeynep ablalarıyla ve Ahmet abisiyle oynadı. Oyun köşemiz her yaşa hitap ediyor. Bu da beni çok mutlu ediyor :)) 
Kahvemizi içtik oturduk. Dedemiz ve Hasan amcamız gelip aldı herkes evine gitti. 

Kaldık zeynebimle başbaşa :)
Bizim karnımız tok. Babamızda yemek yemiycem ben deyince yemek kaygısı da kalmadı. Veeee yaşasınnn aktivite zamanı:)))
Ne zamandır aklımdaydı, yer sofrasını kilerden çıkartıp etkinlik masası olarak kullanmak. Bu akşama kısmetmiş. Parmak boyasını geçen akşam şöyle bi deneyip zeynepcik ağzına götürünce hızlıca kaldırmıştık. Sofra ortaya gelince parmak boyasını tekrar denemek istedim. Bu seferde ağzına almaya yeltendi, ağzının kenarını boyadı ama engel oldum ağzına sokmasına. Bi daha niyetlenmedi. Bizde boyama çalışmamıza devam edebildik böylece. Kızımın anne desteğiylede olsa ilk boyama çalışması oldu bu resim. Panomuza asılma hakkını da kazanmış oldu böylece :)

Zeynebim yorgun düştü uyudu. Annesi de şu satırları bitirip, size bugünün fotolarını gösterip kaçıyor. Ortalık yerleşecek. Resim panoya asılacak :) 
Çok işim var çokkkk :))
Herkese iyi akşamlar...
Sevgimle....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder